Liepos 15 d. įvyko projekto „DigiCulture – Suaugusiųjų skaitmeninių gebėjimų ir socialinės įtraukties, kūrybinėse industrijose, didinimas“ viešinimo renginys, kurio metu susirinko beveik 30 įvairių kultūros sričių atstovų.
Projekto „Digiculture“ tikslas – sukurti tvarią ir efektyvią švietimo programą, skirtą suaugusiems, dirbantiems kūrybinių industrijų sektoriuje ir turintiems mažai skaitmeninių kompetencijų. Šio renginio metu buvo pristatyta projekto svetainė digiculture.eu ir projekto metu sukurti nemokami internetiniai mokymosi kursai, kuriais siekiama gerinti skaitmenines kompetencijas ir socialinę įtrauktį kūrybinių industrijų ir kultūros sektoriuje.
Šis renginys taip pat sulaukė net trijų, labai reikšmingų, pristatymų. Režisierius Arvydas Barysas pristatė filmą „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“, Lukas Paulauskas, Kauno technologijos universiteto Virtualios ir papildytosios realybės technologijų departamento atstovas, skaitė pranešimą apie Vytauto Didžiojo karo muziejaus informatyvų virtualios realybės žaidimą „Skrydis per Atlantą“. NDMA narys Gytis Cibulskis apžvelgė virtualios ir papildytosios realybės galimybes kūryboje ir bendradarbiavime.
Renginio metu dalyviai aktyviai dalyvavo diskusijose, uždavinėjo ir atsakinėjo į klausimus. Tikime, kad renginio dalyviai iš šios dienos išsinešė naujas idėjas ir žinias!
Projekto progresą galite sekti: